ŠUTNJA JE ZLATO!

Državno izborno povjerenstvo poziva na obvezno poštivanje izborne šutnje!

Autor: I.J/DIP Foto/Video: Ilustracija
- Advertisement -

Jučer, u ponedjeljak, Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske izdalo je posebno priopćenje o obvezi poštivanja izborne šutnje, koje prenosimo u cjelosti.

Zabranjena je svaka izborna promidžba, objavljivanje procjena izbornih rezultata, kao i objavljivanje prethodnih, neslužbenih rezultata izbora, objavljivanje fotografija u sredstvima javnog priopćavanja, izjava i intervjua kandidata, te navođenje njihovih izjava ili pisanih djela u vremenu od 16. travnja 2024. od 00,00 sati do 17. travnja 2024. do 19 sati, a u kojem vremenu traje izborna šutnja.

Zabrana izborne promidžbe za glasovanje u inozemstvu traje od 15. travnja 2024. od 00,00 sati do 17. travnja 2024. do 19 sati.

Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske  poziva sve sudionike izbora za zastupnike u Hrvatski sabor te druge fizičke i pravne osobe odnosno ostale neposredne ili posredne sudionike izborne promidžbe, da se u vremenu izborne šutnje suzdrže od:

-iznošenja i obrazlaganja izbornih programa,

-objavljivanja promidžbenih poruka i fotografija kandidata u medijima,

-postavljanja novih promidžbenih plakata ili letaka,

-pozivanja na glasovanje za pojedine izborne sudionike,

-upućivanja telefonskih poziva, SMS poruka ili elektroničke pošte biračima, -postavljanja novih promidžbenih sadržaja poput statusa, video clipova, slika ili komentara na društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter i ostale, a koji se izravno objavljuju na naslovnicama kao novosti ili na privatnim profilima povezanih privatnih korisnika društvenih mreža,

-kao i bilo kojih drugih aktivnosti koje bi predstavljale izbornu promidžbu.

Državno izborno povjerenstvo također poziva medije i medijske nakladnike da se u vremenu izborne šutnje suzdrže od objavljivanja fotografija, izjava, intervjua, navođenja izjava ili pisanih djela, prenošenja eventualnih konferencija za medije, javnih događaja ili obraćanja javnosti izbornih sudionika odnosno ostalih neposrednih ili posrednih sudionika izborne promidžbe, bez obzira radi li se o temi koja je izravno vezana uz izbornu promidžbu ili o bilo kojoj drugoj temi.

Također pozivamo medije i medijske nakladnike da uklone iz svojih programskih sadržaja sve što predstavlja izbornu promidžbu, kao što su primjerice reklame, linkovi i slikovni linkovi-oglasi („banneri“) na portalima koji vode na mrežne stranice izbornih sudionika te ostalih neposrednih ili posrednih sudionika izborne promidžbe, ističe se u priopćenju Državnog izbornog povjerenstva RH.

- Oglas -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još