Izložba učeničkih radova „Budi muško – njeguj različitosti“ kojom učenici i učenice Graditeljske škole Čakovec progovaraju o različitostima u društvu, etiketiranju, društvenom isključivanju i nasilju postavljena je u Učeničkom domu Graditeljske škole u Čakovcu, na adresi Športska 1.
Izložba je postavljena 30. ožujka, a razgledati je možete do 8. travnja. Nastala je kao rezultat trodnevne edukacije koja se održavala od 25. do 27. ožujka 2022., u Učeničkom domu Graditeljske škole Čakovec s učenicima i učenicama Graditeljske škole Čakovec.
Tijekom tri dana proveden je niz aktivnosti, igara, igrokaza i grupnih rasprava koje su za cilj imale potaknuti mlade na promišljanje o različitostima u društvu, etiketiranju, društvenom isključivanju i nasilju.
Drugog dana održavanja edukacije organizirana je i grupna posjeta Muzeju Međimurja gdje su mladi dobili priliku naučiti nešto više o nematerijalnoj međimurskoj baštini, a treći dan je bio rezerviran za kreativnu radionicu izrade plakata.
Ovu trodnevnu edukaciju održala je Organizacija Status M, odnosno edukatori Ivan Goletić, Stipe Nogalo i Tamara Tokić sa stručnom suradnicom iz Učeničkog doma Graditeljske škole, psihologinjom Andrejom Bratinšćak.
Status M organizacija je civilnog društva iz Zagreba koja preko 12 godina radi na neformalnoj edukaciji mladih na teme rodne pravde, nenasilja i inkluzije. Specifičnost organizacije je upravo u usmjerenosti na rad s mladićima i njihovo osnaživanje za preuzimanje aktivne uloge u borbi za društvo nenasilja i rodne pravde.
Izložba kao i trodnevna edukacija s mladima održala se kao dio projekta 4O: Otkrivanje, osvještavanje, osnaživanje i organizacija za ljudska prava, koji je financijski podržan sredstvima Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Fonda za aktivno građanstvo, a zajednički ga provode Status M, Inicijativa mladih za ljudska prava – Hrvatska, Projekt građanskih prava Sisak, Europski dom Vukovar i ARTERARIJ.
Izložba se može pogledati svaki dan u uredovnom radnom vremenu Doma uz prethodnu najavu voditeljici učeničkog doma.