Ako je samo dio istina onoga što sam jučer i danas pročitao na portalima, onda sam zgrožen situacijom u Županijskoj bolnici Čakovec, kazao je župan MatijaPosavec na današnjoj konferenciji za novinare, sazvanoj na drugu temu.
Zamjenik ravnatelja bolnice za medicinska pitanja, dr. Ivan Žokalj, jučer je podnio pismenu i neopozivu ostavku, što znači da od toga trenutka, prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti, bolnica djeluje protuzakonito. Ako ravnatelj nije medicinske struke, mora postaviti stručnjaka koji će se baviti tim pitanjima, a bolnica Čakovec ga sada nema!
Nadalje, predloženi spisak novih šefova pojedinih odjela izazvao je buru među kirurzima, koji prijete mogućim odlaskom, a čak su ravnatelju i pismeno obrazložili svoje nezadovoljstvo. Dakle, sadašnji ravnatelj, koji je, dugo to govorim, izabran nezakonito, kao i novo Upravno vijeće, igraju se s odlaskom najvećih stručnjaka kirurga iz naše bolnice. Ja sam zgrožen tim informacijama i ne znam dokle će to ići – kazao je danas župan Matija Posavec.
Nakon što je jučer medijima odjeknula vijest da ja međimurski trkač, Andrej Hladnik iz Preloga, jedan od najboljih hrvatskih trkača na duge pruge, koji je dvije godine zaredom proglašen i Najsportašem Grada Preloga, privremeno suspendiran nakon što je u njegovom tijelu pronađena zabranjena supstanca, Andrej Hladnik o tome se očitovao na svojim Facebook stranicama, napominjući kako ne zna kako se ta supstanca našla u njegovom urinu i kako će se boriti da dokaže da nije kriv, a ujedno je zahvalio svima na podršci.
Andrej Hladnik
Njegovu poruku prenosimo u cijelosti:
„Dakle, kao što već više-manje svi znate, neki čak više i od mene samog, naravno. Nažalost, pao sam na doping testu nakon Zagreb maratona, u urinu mi je pronađena zabranjena supstanca Ostarine, 0,12 ng ili 0,00000000012 gr. koncentracije. Mizerno, ali nije čista nula! To je neka tvar za povećanje mišićne mase i izdržljivosti (koju mi dugoprugaši, što se tiče mase, ne trebamo baš).
Napominjem čvrsto, odlučno i odgovorno da AK Varaždin, trener Josip Lacković, kolege u klubu, baš nitko nema ni najmanje veze s tim slučajem. Potpunu odgovornost preuzimam ja sam, koji sam vrlo vjerojatno nesvjesno unio kontaminacijom iz nekih suplemenata, pića, vode ili možda već i hrane. Ne znam gdje sam to mogao pokupiti, a vrlo vjerojatno neću ni saznati.
Zahvaljujem se na velikoj podršci i vjerovanju u mene: mojoj obitelji, treneru Josipu Lackoviću, cijelom klubu, prijateljima, poznanicima, sponzorima koji su velika podrška i svima koji vjeruju. Laprimafit nema nikakve veze sa time!
Tko ne vjeruje, ne mora – njegova stvar. “Selo” i laici će već ionako pričati svašta, to je najlakše, ali to me najmanje i brine. Mrlja je mrlja, obilježen sam već sada, ali što je tu je, Bože moj. Idemo dalje, nisam umro. Ne trebam se ja nikome opravdavati i dokazivati što jesam ili što nisam.
Ako već trebate i morate, ako je to jače od vas, onda vas molim da kritizirate i blatite isključivo samo mene, ne klub niti ljude oko kluba koji nemaju veze s tim, niti bilo koga drugoga! Znam koliko sam krvi i znoja prolijevao, koliko se dajem i ulažem svaki dan za ono što volim raditi. Nema dana kada ne treniram, a tako će i dalje biti.
Znam tko sam i što sam, znam da sam čist. Moja savjest i glava su čiste, mentalno sam jak, mentalno me ne može nitko slomiti, a tek trčanje i ljubav prema trčanju mi može još manje oduzeti.
U tijeku je dug proces dokazivanja o nenamjeri, da se smanji ili ukine privremena suspenzija. Borit ću se, ne mogu prijeći preko toga samo tako. Svašta sam prošao u životu, tako ću i ovo. Ovo će me još samo dodatno motivirati i ojačati. Vratit ću se još jači i bolji nego prije! Nema predaje.
Hvala svima na podršci, porukama i pozivima! Vidimo se“
Krajem prošle godine, Gradsko poduzeće „Stanorad“, koje upravlja s 206 zgrada, odnosno ulaza na području Međimurja te sa 78 na području susjedne Varaždinske županije, završilo je s energetskom obnovom višestambene zgrade s 45 stanova u čakovečkoj Ulici Vladimira Nazora 32. U ovu zgradu nasuprot Ekonomske i trgovačke škole uloženo je preko pola milijuna eura, a osim nove vanjske ovojnice, izolirani su i stropovi podruma i tavana te zamijenjena vanjska stolarija.
Odmah s početkom ove godine, pak počinje energetska obnova dviju stambenih zgrada u Ulici Vladimira Nazora 8a, te Ulici Ivana Mažuranića 9 u Čakovcu.
Lani je na Javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava za energetsku obnovu višestambenih zgrada, ovo gradsko poduzeće prijavilo 10 zgrada, od čega se polovica nalazi u Čakovcu. Jedna od njih je i stambena zgrada u Vukovarskoj ulici, nasuprot ulaska u Dječji vrtić „Cipelica“. Osim standardne energetske obnove, tamo će se u sva tri ulaza, na zahtjev stanara postaviti dizala. Ove bi godine radovi trebalo početi i na zgradi u središtu grada, nasuprot crkve sv. Nikole biskupa.
Ovome treba dodati da će Grad Čakovec nastaviti s obnovom pročelja na povijesnim zgradama u središtu. Nakon završene obnove zgrade na adresi Ulica kralja Tomislava 1, u pripremi je obnova susjednih zgrada na kućnim brojevima 3 i 4, ali i obnova središnjeg gradskog trga. Također, na natječaj Ministarstva kulture i medija prijavljena je i izrada projekta obnove zgrade Doma sindikata. Kad te investicije završe, čakovečki centar dobit će novi, još ljepši izgled.
Kako kažu u „Stanoradu“, natječaj za energetsku obnovu zgrada raspisivat će se i ove godine, te apeliraju na suvlasnike da se jave na vrijeme. Naime, potrebno je izraditi svu dokumentaciju uključujući i glavni projekt. Kako energetska obnova zgrade u pravilu povlači i kreditno zaduženje zgrade, ova investicija dobra je prilika da se u zgradi izvedu i ostali radovi, poput zamjene kanalizacijskih i vodovodnih cijevi u zajedničkim dijelovima zgrade, sanacija kosog krova i zamjena pokrova na zgradama s provjetravanim tavanom i slično.
U organizaciji Atletskog kluba Međimurje u nedjelju, 12. siječnja 2025. godine, održano je 6. kolo Zimske lige Sjeverozapadne Hrvatske – Trail Brezje Ksajpa. Start je bio kod igrališta NK Hajduk u Brezju, a ukupno 143 trkača trčalo je u zimskim uvjetima stazom od 12,3 km, ukupno 340 metara visinske razlike.
Kod muškaraca, najbolji je bio Tomislav Šalamon (BSV Ludbreg) s vremenom 53:13, 2. mjesto pripalo je Saši Horvatu (AK Međimurje) s vremenom 55:06, a treće Luki Dumančiću (TK Zrinski) s vremenom 55:47.
Tomislav Šalamon i Lora Žuliček Dumančić
Kod žena, najbolja je bila Lora Žuliček Dumančić (Triatlon klub Zrinski) s vremenom 1:03:39, drugo mjesto osvojila je Sara Vidmar (SRD Sjeverozapad) s vremenom 1:07:56, a treća je bila Ivana Kikelj (PD Planinorci) s rezultatom 1:09:29.
Sve rezultate pogledajte ovdje, a fotografije ovdje. Čestitke svima!
Policijski službenici u sastavu mobilnog tima Policijske uprave međimurske u noću sa subote na nedjelju, 11./12. siječnja od 18 do 2 sata proveli su aktivnosti iz akcije “Četiri ubojice u prometu”.
Tijekom akcije utvrđeno je 22 prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama, od čega: – 6 prekršaja upravljanja vozilima dok je u krvi prisutan alkohol i to: – od 0 g/kg do 0,5 g/kg – jedan prekršaj, – iznad 1 do 1,5 g/kg – jedan prekršaj, – iznad 1,5 g/kg – četiri prekršaja te – dva prekršaja nepropisnog zaustavljanja i parkiranja, – dva prekršaj nepropisne uporabe mobitela, – dva prekršaja na prijelazu ceste preko željezničke pruge, – jedan prekršaj isteka roka važenja prometne dozvole za više od 15 dana, – pet prekršaja nekorištenja sigurnosnog pojasa i – četiri ostala prekršaja.
Najveća koncentracija alkohola od 2,25 g/kg utvrđena je u Čakovcu, Ulici Otokara Keršovanija, kod 56-godišnjeg vozača osobnog automobila.
U razdoblju od 10. do 13. siječnja u Čakovcu, Ulici Marije Zidarić, nepoznati počinitelj provalio je u nekoliko stanova zgrade u izgrdanji. Počinitelj je iz stanova ukrao nekoliko uređaja za centralno grijanje i pripadajuće instalacijske setove.
Materijalna šteta procijenjena je na više tisuća eura.
Protiv počinitelja zbog počinjenja kaznenog djela teške krađe, podnijet će se kaznena prijava nadležnom državnom odvjetništvu.
Temeljem zahtjeva nadležnog državnog odvjetništva dovršeno je kriminalističko istraživanje nad dvojicom muškaraca u dobi od 24 i 45 godina te je utvrđeno kako su počinili kazneno djela ubijanja ili mučenja životinja.
U razdoblju od ljeta 2023. do početka svibnja 2024. godine na adresi stanovanja u Paragu, osumnjičeni se nisu adekvatno brinuli za svoje pse, a što je rezultiralo oduzimanjem 15-ak pasa te njihovim zbrinjavanjem u prostorijama udruge za zaštitu životinja u Čakovcu. Ujedno, istraživanjem je utvrđeno kako su zbog sustavne nebrige i zanemarivanja dva psa uginula.
Protiv osumnjičenih zbog počinjenja kaznenog djela ubijanja ili mučenja životinja, podnijet će se kaznena prijava nadležnom državnom odvjetništvu.
Krajem prosinca 2024. godine Općina Kotoriba je ponovno prijavila projekt obnove i rekonstrukcije zgrade stare škole u Kotoribi u kulturni centar na natječaj za sredstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO).
Kako saznajemo od načelnika Općine Kotoriba Darija Friščića, ovaj „Pilot projekt razvija zelene infrastrukture“ vrijedan 1.700.000 eura, uključuje obnovu i rekonstrukciju zgrade sa zemljištem površine 3395 m2 u Ulici Kralja Tomislava u Kotoribi, izgrađene davne 1860. godine.
Uz obnovu fasade, krovišta, instalacija, odnosno kompletnu sanaciju zgrade koja je trenutno u ruševnom stanju, u projekt je uključeno i uređenje dvorišta i zelene površine iza zgrade, koje uključuje i sadnju drveća. Projekt je napravila tvrtka Nording.
– Rekonstrukcijom zgrade napravio bi se kulturni centar u koji bi se smjestili etno zbirka, muzejski postavi, prostori za radionice i sl. Maksimalni iznos sredstava koji možemo dobiti za ovaj projekt je oko milijun eura, a rješenje bi se trebalo znati za otprilike 4 mjeseca – rekao je načelnik Dario Frišić.
Podsjećamo, zgrada stare škole je do 2018. godine bila u vlasništvu Međimurske županije, nakon čega je prenesena u vlasništvo Općine Kotoriba, koja je zgradu već nekoliko puta prijavila na natječaj. Prvi put projekt je bio prihvaćen, no zbog potrebnih izmjena u radovima odbačen, te je Općina Kotoriba sama morala snositi troškove dosad napravljenih radova te mijenjati projekt.
Zapuštena zgrada stare škole danas
Zgrada stare škole danas je nesigurna i zahtjeva temeljitu obnovu čim prije, a Općina Kotoriba radi sve kako bi njezina rekonstrukcija i pretvaranje u lijepu, funkcionalnu zgradu s uređenom dvorištem, što prije postala stvarnost.
Kako bi to trebalo izgledati pogledajte na fotografijama!
Ovako bi zgrada trebala izgledati nakon obnoveProjekt uređenja dvorišta uza zgrade stare škole
Sjajne uvjete Sportskog rekreacijskog centra DG Sport i Hotela Panorama u Prelogu, koristi ovih dana i reprezentacija Sjeverne Makedonije pripremajući se za predstojeće Svjetsko prvenstvo u rukometu. Makedonce predvodi kao trener svojedobno jedan od ponajboljih svjetskih rukometaša Kiril Lazarov, a sjajne uvjete u Prelogu iskoristili su i za prijateljsku utakmicu sa hrvatskim prvoligašem Sesvetama.
Svjetsko rukometno prvenstvo igra se u Hrvatskoj, Danskoj i Norveškoj od 14. siječnja do 2. veljače 2025. godine. Zajedno s Danskom i Norveškom, Hrvatska je domaćin Svjetskog rukometnog prvenstva koje počinje 14. siječnja i trajat će do 2. veljače 2025. godine. Format natjecanja isti je kao i na dva protekla SP-a, dakle ukupno 32 reprezentacije koje su raspoređene u osam skupina po četiri.
Hrvatska se nalazi u skupini H u kojoj će joj suparnici biti, redom, Bahrein, Argentina i Egipat. Sve utakmice te grupe igrat će se u Areni Zagreb, baš kao i cijela skupina G s kojom se naša skupina križa i u kojoj se nalaze Slovenija, Island, Kuba te Zelenoortski Otoci. Osim Zagreba, domaćini grupa su i Poreč i Varaždin. Arena u Zagrebu bit će domaćin utakmica sve do polufinala gdje se nadamo vidjeti i Hrvatsku.
Reprezentacija Sjeverne Makedonije igrat će u skupini H koja se igra u Varaždinu, a protivnici su im reprezentacije Mađarske, Nizozemske i Gvineje.
Reprezentacija Gvineje također ovih dana boravi u Prelogu te možemo reći da je DG Sport i Hotel Panorama zaista trenutno pravi svjetski rukometni centar.
Trgovačko društvo ŠTRIKOM d.o.o. je raspisalo Javni natječaj za podnošenje ponuda za korištenje poslovnih prostora i to za montažne objekte (kod Vidikovca), k.č.br. 468/6 k.o. Robadje, z.k.u. 532, IV Brežni kotar, k.č. 9/B/12/2:
R.B.
NASELJE
POVRŠINA
OBJEKT
POČETNA MJESEČNA NAKNADA
1.
ROBADJE 91
9,00 m²
Montažni objekt (sajamska kućica)
700,00 EUR
2.
ROBADJE 91
12,00 m²
Montažni objekt (sajamska kućica)
900,00 EUR
DJELATNOSTI: Prodaja robe na malo (prihvatljiv asortiman predstavljaju autohtoni proizvodi s područja Općine Štrigova); ugostiteljske usluge;
ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 22. siječnja 2025. do 10:00 na adresu: ŠTRIKOM d.o.o., Štrigova 87, HR-40312 Štrigova, s naznakom: „PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU – NE OTVARATI“
INFORMACIJE O NATJEČAJU: Radnim danom od 8:00 do 15:00 na broju telefona 099 696 6105 ili na web stranici Općine Štrigova.
Odluku o najpovoljnijoj ponudi donosi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za korištenje poslovnog prostora, a Odluku o izboru donosi direktor društva. Najpovoljnija ponuda se smatra ona koja je najviša ponuđena naknada. Ako su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, povoljnija je ona koja je zaprimljena ranije.
Ugovor o korištenju poslovnog prostora sklopit će direktor društva s najpovoljnijim ponuditeljem. Ugovor o korištenju poslovnog prostora sklapa se na određeno vrijeme od 01.02.2025. do 31.12.2025.
ŠTRIKOM d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu najpovoljnijem ponuditelju u razdoblju od donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja do sklapanja ugovora o korištenju poslovnog prostora navedenih u ovom Javnom natječaju za podnošenje ponuda.
Korisnik je dužan plaćati mjesečnu naknadu sukladno ugovoru o korištenju.
Ugovorom o korištenju bit će regulirani uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora, kao i djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru.
Ugovorom o korištenju bit će reguliran otkaz ugovora tako da upravitelj nekretnine može otkazati ugovor o korištenju s otkaznim rokom od 30 (slovima: trideset) dana, između ostaloga, ako:
korisnik i poslije pisane opomene upravitelja nekretnine ne plati u cijelosti dospjelo dugovanje, u iznosu koji odgovara ili je veći od iznosa 3 (tri) naknade, bez obzira radi li se o dospjelim naknadama ili dospjelim naknadama za troškove koji proizlaze iz korištenja poslovnog prostora,
korisnik u roku od 3 (tri) mjeseca od potpisa ugovora o korištenju ne stavi poslovni prostor u funkciju za ugovorenu djelatnost,
korisnik krši odredbe ugovora o korištenju glede osiguranja predmeta korištenja.
Poslovni prostori daju se na korištenje u viđenom stanju. Potpisom ugovora o korištenju poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, korisnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost.
Korisnik ne smije bez izričite pisane suglasnosti upravitelja nekretnine činiti preinake poslovnog prostora kojima se mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora. Neovisno od pristanka upravitelja nekretnine, korisnik se odriče prava potraživati naknadu od upravitelja nekretnine za uložena sredstva u poslovni prostor s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i drugo).
Ako korisnik bez suglasnosti upravitelja nekretnine, odnosno unatoč njegovu protivljenju, izvrši preinake ili nastavi s izvođenjem radova, upravitelj nekretnine ima pravo raskinuti ugovor o korištenju.
Korisnik ima obvezu naknade eventualne štete uzrokovane upravitelju nekretnine ili trećim osobama uslijed obavljanja popravaka, preinaka ili izvođenja radova.
Osim naknade, korisnik je dužan plaćati troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora (redovno održavanje, manji popravci instalirane opreme, uređaja i unutarnjih instalacija, čišćenje poslovnog prostora, soboslikarski radovi, popravci svih oštećenja koja su prouzročena krivnjom zakupnika, kao i drugi troškovi manjih preinaka kojima se ne mijenja konstrukcija, raspored, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora).
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
Pisana ponuda za korištenje poslovnog prostora s potrebnom dokumentacijom podnosi se u navedenom roku, neposredno u ured ŠTRIKOM d.o.o. ili preporučenom pošiljkom ŠTRIKOM d.o.o., Štrigova 87, HR-40312 Štrigova, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: „PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU – NE OTVARATI“
Ponude predane neposredno u ured nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda, smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje. Ponude će otvarati Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za korištenje poslovnog prostora. Ponuditelj je u svojoj ponudi dužan navesti djelatnost (ili više djelatnosti) koju će obavljati u poslovnom prostoru, a koja mora biti dopuštena sukladno propisima te ponuditelj mora biti registriran za obavljanje iste u odgovarajućim registrima. Upravitelj nekretnine nije odgovoran za ishođenje uvjerenja o minimalnim tehničkim uvjetima za predložene djelatnosti, ni za druga uvjerenja ili dozvole, ni za dokumentaciju koja je potrebna za ishođenje istih. Ponuditelj je dužan prije podnošenja ponude utvrditi koja se djelatnost može obavljati u poslovnom prostoru za koji ima namjeru podnijeti ponudu.
Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost, s područja Općine Štrigova. Neće se razmatrati: – ponude pristigle nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju, ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja, nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu), uvjetne ponude te ponude na kojima su vidljive korekcije podataka, – ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba koje nisu s područja Općine Štrigove, – ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravnih osoba nad kojima je pokrenut postupak predstečaja (a nije doneseno rješenje kojim se potvrđuje predstečajni sporazum), stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, – ponude u kojima je predložena djelatnost za obavljanje koje ponuditelj nije registriran u odgovarajućim registrima.
SADRŽAJ PONUDE
Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom za sudjelovanje u javnom natječaju se podnosi na obrascu koji se nalazi na internetskim stranicama Općine Štrigova. Na obrascu te dokumentaciji nije dopušteno raditi korekcije podataka (precrtavati ili korigirati podatke). Ponude koje su zaprimljene i na kojima su precrtavani ili korigirani podaci, smatrat će se nevaljanima te se iste neće razmatrati. Ponuda mora sadržavati:
– ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, OIB (fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona radi kontakta, – djelatnost koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru za koji podnosi ponudu, – popis asortimana (robe) koja će biti u ponudi radnje – upravitelj nekretnine mora dati suglasnost na asortiman robe predviđen za prodaju, – ponuđeni iznos mjesečne naknade, koji ne smije biti niži od početnog iznosa navedenog u javnom natječaju, – presliku osobne iskaznice (fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost), – presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je navedena u ponudi (sudski/obrtni registar ili drugi odgovarajući upisnik).
Ponuditelj je podnošenjem ponude izričito suglasan da ŠTRIKOM d.o.o. može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda i davanja na korištenje poslovnog prostora, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti primjenjujući Zakon o pravu na pristup informacijama (čl. 10., Narodne novine, broj: 25/13, 85/15, 69/22).
Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju. Nakon otvaranja ponuda, svi ponuditelji imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i podnesene ponude, po prethodnoj najavi. Upravitelj nekretnine do sklapanja ugovora o korištenju zadržava pravo izmjene, odnosno poništenja natječaja u cijelosti ili djelomično u svakoj njegovoj fazi i neprihvaćanja niti jedne pristigle ponude za korištenje te će u tom slučaju svi ponuditelji za predmetne poslovne prostore biti obaviješteni putem pošte ili elektroničke pošte na adresu navedenu u ponudi. O rezultatima javnog natječaja ponuditelji će biti obaviješteni putem internetskih stranica Općine Štrigove, s tim da će se najpovoljnijem ponuditelju obavijest dostaviti i putem pošte ili elektroničke pošte na adresu navedenu u ponudi.