Ministarstvo znanosti i obrazovanja izradilo je kurikulum za novi izborni predmeta pod radnim nazivom Kritičko mišljenje, koji bi bio alternativa za učenike koji ne upisuju konfesionalni vjeronauk, te ga je uputilo u javnu raspravu, piše N1.
Nije bila ideja da napravimo pandan vjeronauku, nego još jedan predmet koji će biti ponuđen djeci koja ne upisuju vjeronauk, rekao je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs na konferenciji za tisak u četvrtak.
Radna skupina napravila je izvrstan posao i kreirala kurikulum koji je više od onoga što podrazumijeva sama izbornost, kazao je.
Predmet je moderno koncipiran da djecu od početka vodi kao kritičkom mišljenju i odvajanju onoga što je valjano od onoga što je nevaljano, kazao je Fuchs i izrazio nadu da će ispuniti očekivanja.
Voditelj Radne skupine Bruno Ćurko rekao je da je kurikulum usmjeren prema nemanipulativnoj školi, odnosno, da djecu nastoji naučiti kako misliti, a ne što misliti.
Cijeli članak možete pročitati klikom ovdje.