Jučer je podignuta nova stranica koronavirus.hr. Rezultat je to ranije raspisanog natječaja na koji su stigle tri ponude. Na natječaj se prijavila i PR tvrtka Media Val, koja je posljednjih godinu dana uređivala stranicu, te je ponudila najveći iznos, i to 1.4 milijuna kuna s PDV-om, što je daleko više od preostale dvije ponude, tvrtke Prospekt iz Rijeke, koja je nudila 814 tisuća kuna, te zajednice ponuditelja LM Komunikacije iz Čakovca, koja je imala najnižu ponudu – 662 tisuće kuna s PDV-om, piše Index.hr.
Upravo je zajednica ponuditelja LM Komunikacije na kraju i pobijedila. Za posao su dobili 560.000 kuna bez PDV-a, odnosno 700 tisuća kuna s PDV-om, nešto više nego što je bilo u ponudi.
Osnivač i direktor LM Komunikacija Nikola Budiša ranije je za portal Lider komentirao kako su odlučili konkurirati tako niskom cijenom.
– Nama nije bitno da se obogatimo, nego da imamo konstantan posao i likvidnost. Mi smo mlada firma, meni je 34 godine, a prosjek nam je 27 godina. Ne možemo dopustiti da na tom tenderu pogriješimo jer nam svaka eventualna greška koju napravimo u koracima može rezultirati time da se više nemamo prilike javljati na natječaj. Na neke se projekte isplati ići s nižom cijenom. Takvi projekti savršeni su nam za referencu i za dokazivanje kako bismo danas-sutra došli do većih klijenata – kaže poduzetnik.
Cijeli članak pročitajte klikom ovdje.