Home Blog Page 694

Provedena akcija ‘Distrakcija – pojas i mobitel’, utvrđeno ukupno 339 prekršaja

0

Policijski službenici Policijske uprave međimurske su od 7. do 13. listopada 2024. godine kroz redovno službu pojačano provodili nadzor vezivanja sigurnosnog pojasa i korištenja mobitela za vrijeme vožnje, dok se ciljana operativna akcija “Distrakcija – pojas i mobitel“, provela dana 10. listopada 2024. godine 9 do 14 sati.

Tijekom provođenja pojačanog nadzora vezivanja sigurnosnog pojasa i korištenja mobitela utvrđeno je ukupno 339 prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama od čega:

– 5 prekršaja upravljanja vozilima dok je u krvi prisutan alkohol,
– 91 prekršaj nepropisne brzine kretanja,
– 26 prekršaja nepropisnog zaustavljanja i parkiranja,
– 3 prekršaja nepropisne uporabe svjetala u prometu,
– 2 prekršaja nepostupanja po znaku policijskog službenika,
– 31 prekršaj nepropisnog korištenja mobitela za vrijeme vožnje,
– 5 prekršaja tehničke neispravnosti vozila,
– 3 prekršaja upravljanja neregistriranim vozilom,
– 3 prekršaja upravljanja vozilom prije stjecanja prava na upravljanje,
– 1 prekršaj upravljanja vozilom bez upisane kategorije u vozačku dozvolu,
– 1 prekršaj upravljanje vozilom one kategorije koja nije upisana u vozačku
dozvolu,
– 81 prekršaj nekorištenja sigurnosnog pojasa,
– 3 prekršaja nepropisnog nekorištenja zaštitne kacige i
– 84 ostalih prekršaja.

Iz domene ostalih zakona utvrđen je prekršaj iz članka 48 a. stavka 1. Zakona o radnim vremenima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu te prekršaj iz članka 66. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu.

Tijekom provođenja pojačanog nadzora vezivanja sigurnosnog pojasa i korištenja mobitela na temelju članka 134. Prekršajnog zakona jedan vozač je uhićen, dok je na temelju članka 137. Prekršajnog zakona u posebnu prostoriju smještena jedna osoba.

U vrijeme provođenja akcije ukupno je evidentirano sedam prometnih nesreća s nastalom materijalnom štetom.

Do 18. listopada prijavite štete od suše u voćnjacima na području Općine Štrigova

0

Pozivaju se obiteljski poljoprivredni proizvođači na području Općine Štrigova da u roku od 14. listopada do 18. listopada podnesu svoju prijavu zbog oštećenja i opadanja plodova te značajnog gubitka očekivanog uroda u voćnjacima u uredovno radno vrijeme Općine Štrigova (ponedjeljak – petak 8:00 – 14:00 sati), sukladno Odluci o proglašenju prirodne nepogode suše od strane župana.

Prijavljuju se štete poljoprivrednika upisanih u Upisnik, na površinama koje nisu osigurane.

Za prijavu je potreban podatak o MIBPG, OIB, BROJ RAČUNA.

Sve ostale informacije se u svezi prijave se mogu dobiti na broj telefona 040 851 039.

FOTO Na Danima otvorenih vrata pokazivalo se vezenje, igrao šah…

0

Jučer je Podružnica umirovljenika Kotoriba u popodnevnim satima organizirala Dan otvorenih vrata s ciljem informiranja javnosti o njihovom radu.

U unutarnjim prostorima pokazivalo se vezenje i igrao šah, a vani se igrala viseća kuglana, mala košarka i bacali kolutovi.

Povodom toga dana u prijepodnevnim satima je općinski načelnik Dario Friščić za njihovo izaslanstvo priredio prijem.

– Zahvaljujemo svim sudionicima na ugodnom druženju, načelniku na prijemu! – poručili su umirovljenici.

Električne energije 17. listopada neće biti u Bukovcu, Grabrovniku, Svetom Urbanu…

0
Elektra Čakovec
struja, električna energija

Iz HEP-a javljaju da električne energije 17. listopada neće biti u brojnim mjestima diljem Međimurja:

Članovi Zajednice braniteljskih udruga ratnih postrojbi Međimurske županije bili na hodočašću u Mariji Bistrici

0

Članovi udruga Zajednice braniteljskih udruga ratnih postrojbi Međimurske županije iskazali su veliki interes za 32. vojno – redarstveno hodočašće u Mariju Bistricu koje se održalo 6. listopada 2024. godine

Kako je Ministarstvo hrvatskih branitelja odobrilo samo jedan autobus za branitelje iz Međimurske županije, te je Zajednici bilo dodijeljeno samo 10 mjesta, a prijavilo se 30 članova udruga, odlučili smo zamoliti Grad Mursko Središće da pokrije troškove najma posebnog autobusa, kako bi svi zainteresirani iz udruga članica Zajednice mogli ići na hodočašće.

Gradonačelnik Murskog Središća je iz okvira svojih ovlasti promptno reagirao na zamolbu iz Zajednice te odobrio sredstva za plaćanje računa najma autobusa.

Time je omogućio ne samo da na hodočašće ide svih 30 zainteresiranih članova udruga članica Zajednice, nego je oslobođeno dodatnih 10 mjesta koja su od strane MHB bila odobrena za Zajednicu, pa je time još 10 članova ostalih braniteljskih udruga iz Međimurske županije moglo ići na hodočašće.

To je pozitivan primjer brige i poštovanja prema hrvatskim braniteljima, jer navedeni troškovi se nisu mogli planirati u projektima s kojima se Zajednica javljala na javne natječaje, jer je bio preveliki odmak od realizacije da bi se znao interes.

Zanimljivo je da su članovi udruga članica Zajednice braniteljskih udruga ratnih postrojbi Međimurske županije iskazali ove godine veliki interes za duhovne aktivnosti tj. hodočašća, pa je organizirano 25. vojno – redarstveno hodočašće u Ludbreg, gdje je troškove prijevoza pokrila Općina Selnica.

Uz zahvalu sponzorima, Zajednici je naučena lekcija da treba puno više pozornosti posvetiti duhovim potrebama hrvatskih branitelja i članovima njihovih obitelji, jer odlazak na hodočašće više nije izlet, nego potreba.

Učenici OŠ Prelog obilježili 55. godišnjicu od završetka škole

0

U subotu, 12. listopada 2024. godine, u Prelogu, počevši s misom u župnoj crkvi sv. Jakoba, nekadašnji učenici Osnovne škole Prelog obilježiIi su (veliku) 55. godišnjicu završetka osnovne škole.

Radi se o generaciji koja je u prvi razred krenula 1961. godine i osmi razred završila 1969. godine. U tri razredna odjeljenja, brojila je više od 90 učenika.

Prije početka mise, na podnožju Grupnog pila sv. Obitelji na Trgu svJakoba u Prelogu, u spomen na preminule kolegice i kolege, upaljeni su lampioni i položen je cvjetni aranžman.

Misu je služio župni vikar Dominik Cestar. Podsjećajući na životne vrijednosti, predvodio je zajedničku molitvu za preminule školske kolegice i kolege, učiteljice i učitelje, kao i članove obitelji.

Nakon mise i zajedničkog fotografiranja, u dobrom raspoloženju, druženje je nastavljeno u ugostiteljskom objektu, nedaleko crkve. 

Prisjećajući se nekadašnjih zajedničkih dana, dijelile su se priče iz školskih klupa, ali i o životnim putevima u ovih 55 godina nakon završetka osnovne škole. Uz smijeh i pjesmu, prepričavane su brojne zgode iz dana zajedničkog školovanja.

Na kraju oproštaj, zagrljaj i zajedničko obećanje: “Generacijo, vidimo se opet!”

FOTO Suradnja Grada Čakovca i Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu

0

Grad Čakovec i Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu započeli su suradnju koja će jednim djelom oblikovati budućnost urbanizma u samom  gradu. U okviru kolegija “Radionica 3 – Urbanizam” koji će se održavati tijekom akademske godine 2024./25., te na kolegijima “Urbanistička radionica I – planiranje naselja” i “Urbanistička radionica II – preobrazba gradskog prostora” u akademskoj godini 2025./26., studenti će imati priliku istražiti i razviti inovativna urbanistička rješenja.

Tim povodom  Čakovec je već posjetila grupa studenata Arhitektonskog fakulteta iz Zagreba. U upoznavanju grada, tijekom samog obilaska arhitektica Dora Ramušćak simultano je na terenu održala kratka predavanja o povijesnoj i aktualnoj problematici pojedinih kvartova i lokacija Grada na koju će studenti zajedno s mentorima rješavati kroz nastavne programe fakulteta. Njihove ideje, analize i ponuđena rješenja će se zajednički razmatrati i koristiti za poboljšanje prostorno planske dokumentacije i konkretne realizacije pojedinačnih problema (lokacija) uređenja grada.

Nakon obilaska Čakovca, u Multimedijalnoj dvorani Muzeja Međimurja održana su i zanimljiva predavanja. Tako je gradonačelnica Grada Čakovca Ljerka Cividini upoznala studente o društvenom, urbanističkom i kulturološkom kontekstu u kojem se danas grad razvija, koji su glavni strateški koraci, koje su prepreke, a koje prednosti i prioriteti njegova razvoja.

O strategijama i planovima koje se tiču Čakovca, s naglasak na osnovnim strategijama i planovima zelene infrastrukture i zelenih prstenova govorio je pročelnik Upravnog odjela za prostorno planiranje, urbanizam i zaštitu okoliša  Grada Čakovca Ninoslav Šipoš, dok je voditelj Odsjeka za prostorno planiranje, urbanizam i zaštitu okoliša  Oliver Ilić studentima ilustrirao bitne urbanističke momente u povijesti i o tomu  kako se oni očituju danas. Isto tako, Ana Kralj iz  Redee govorila je o ostvarenim i planiranim projektima na području bivše vojarne – Centar znanja i Zelena oaza.

Cilj suradnje je stvoriti kreativno prostorno uređenje

Cilj ove suradnje Grada Čakovca i Arhitektonskog fakulteta je unaprijediti obrazovanje studenata i stvoriti strateške planove za razvoj  Čakovca. Kroz praktične radionice, studenti će raditi na projektima koji će pomoći u oblikovanju i transformaciji gradskih prostora, omogućujući im da istraže konkretne lokacije i predlože rješenja koja će doprinijeti kvaliteti života u gradu.  Uz ovo iskustvo će steći važne vještine u strateškom planiranju i donošenju odluka, što je ključno za uspješnu karijeru u urbanizmu.

Jedan od ključnih elemenata ovog projekta je uključivanje javnosti

Rezultati urbanističkih radionica bit će prezentirani građanima putem izložbi studentskih radova, publikacija i završnih panel diskusija. Ova interakcija s građanima omogućit će povratne informacije i aktivno sudjelovanje zajednice u procesima planiranja. Grad Čakovec će osigurati potrebne kartografske podloge, statističke i demografske podatke te će aktivno sudjelovati u organizaciji terenskih obilazaka.

Ova inicijativa će zasigurno doprinijeti razvoju urbanističkog potencijala Čakovca i osnažiti vizualnu kulturu grada te promicati vrijednosti javnog prostora. Uz to, ne samo da će doprinijeti razvoju znanja i vještina studenata, već i ojačati lokalnu zajednicu kroz aktivno sudjelovanje u procesima planiranja i oblikovanja urbanog prostora. U svijetu koji se brzo mijenja, ovakve inicijative su ključne za održivi razvoj i prilagodbu gradova novim izazovima.

Policijska uprava međimurska raspisala javne natječaje i oglase za više radnih mjesta

0

Policijska uprava međimurska raspisala javni natječaj za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme

JAVNI NATJEČAJ  za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme

 1. POLICIJSKA POSTAJA MURSKO SREDIŠĆE
-referent (upravni referent) – 1 izvršitelj/ica

2. SLUŽBA ZAJEDNIČKIH I UPRAVNIH POSLOVA, ODJEL ZA UPRAVNE POSLOVE
 –referent (upravni referent) – 2 izvršitelj/ica

3. SLUŽBA ZAJEDNIČKIH I UPRAVNIH POSLOVA, ODJEL ZA TEHNIKU
-policijski tehničar (policijski tehničar – automehaničar) – 1 izvršitelj/ica

JAVNI NATJEČAJ za prijam vježbenika u državnu službu na neodređeno vrijeme

SLUŽBA ZAJEDNIČKIH I UPRAVNIH POSLOVA, Odjel za upravne poslove
-suradnik (samostalni upravni referent) – vježbenik – 1 izvršitelj/ica

Više na poveznici .

OGLAS za prijam u državnu službu na određeno vrijeme radi povećanog opsega poslova

1. INTERVENTNA JEDINICA POLICIJE
– referent (administrativni tajnik) – 1 izvršitelj/ica

2. POLICIJSKA POSTAJA PRELOG
– referent  (upravni referent) – 1 izvršitelj/ica

Više na poveznici .

OGLAS za prijam namještenika na neodređeno vrijeme u Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijsku upravu međimursku

SLUŽBA ZAJEDNIČKIH I UPRAVNIH POSLOVA, Odjel materijalno-financijskih poslova
-namještenik – III. vrste (djelatnik na tekućem održavanju-domar) – 1 izvršitelj/ica

Više na poveznici .

U Prelogu preventivne aktivnosti policije na 8. Festivalu nordijskog hodanja i pješačenja

0

U subotu, 12. listopada na prostoru Sportsko-rekreacijske zone „Marina“, kao i na širem području Grada Preloga u organizaciji Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije, Grada Preloga i drugih održan je 8. Festival nordijskog hodanja i pješačenja. Aktivnosti su organizirane u okviru četiri ruta u dužinama od 2 km kao najkraće rute, do najduže rute od 11 kilometara, a sudjelovalo je oko 350-ak osoba sih uzrasta odnosno od djece do osoba treće životne dobi.


Za vrijeme održavanja nordijskog hodanja i pješačenja sudionika festivala pojačana je kontrola i nadzor prometa na dijelovima navedenih ruta koje se preklapaju s državnim i lokalnim cestama, s ciljem osiguravanja sigurnosti kretanja pješaka sudionika gore opisane manifestacije.

U jutarnjim satima na području Sportsko rekreacijske zone „Marina“ uspostavljen je informativni punkt policije kojom prilikom su svim sudionicima Festivala, prezentirane zakonske obveze vezene uz kretanje pješaka i biciklista u cestovnom prometu, te su im predstavljene preventivne preporuke koje pridonose i povećavaju njihovu sigurnosti tijekom sudjelovanja u cestovnom prometu.

Ujedno su prisutnima prenijeti i korisni savjeti o samo zaštitnim mjerama vezanim za imovinske delikte, a posebna pozornost skrenuta je osobama starije životne dobi na mjere prevencije od krađa, provala i prijevara, koje građani treće životne dobi mogu samostalno provoditi te time smanjiti rizik da postanu žrtve kradljivaca i prevaranata. 
 
Na info punktu korištene su brošure Policijske uprave međimurske „Zajedno do veće sigurnosti“, „Biciklisti pažnja” i „Pješaci sigurno u prometu” i dr., dok su posjetiteljima info punkta dijeljeni  promotivni materijali (reflektirajuće trakice i prsluci) sufinanciranih putem sredstava Vijeća za prevenciju Međimurske županije.

Radovi na rekonstrukciji Prvomajske u Šenkovcu trebali bi uskoro krenuti

0

Rebalansom proračuna Općine Šenkovec, usvojenim na sjednici Općinskog vijeća u četvrtak, on se smanjuje na 2.660.456,04 eura. Kako je navedeno u obrazloženju odluke, predloženo smanjenje prihoda poslovanja za 923.390 eura najvećim se dijelom odnosi na smanjenje poreznih prihoda te smanjenje pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna. Iza ovog suhoparnog opisa najvećim dijelom stoji odustajanje od izgradnje multifunkcionalne dvorane u sklopu ITU projekta čiji je nositelj Grad Čakovec, ali i neke druge stavke. U prvih 6 mjeseci prihodi su ostvareni u iznosu od 791.700,74 eura, dok su rashodi iznosili 1.138.522,44 eura.

Iako se u manjku prihoda od 338.027 eura veći dio odnosi na povrat sredstava za rekonstrukciju Dječjeg vrtića koja će stići tijekom drugog polugodišta, vijećnik Saša Horvat ukazao je i na iznos od 60.290 eura za povrat neprihvatljivih troškova na projektu Sretno dijete.

Cijela sjednica protekla je u znaku rasprave o razlozima zbog kojih je Općinu Šenkovec napustio dosadašnji pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Tomica Vranović koji je na tom mjestu proveo nepunih godinu dana, o čemu više donosimo sljedećih dana. Jednako tako su je obilježili pokušaji predsjednika Općinskog vijeća Alena Lajtmana da rasprave i replike na Aktualnom satu i tijekom sjednice svede u okvire Poslovnika, u čemu je većim dijelom i uspio.

Tako smo u kratkoj i već mnogo puta viđenoj komunikaciji sadašnjeg i bivšeg načelnika Roberta Meglića i Saše Horvata doznali da će vijećnicima dan nakon održavanja sjednice biti dostavljeni traženi materijali o razlozima zbog kojih Općina nije dobila planirana sredstva od Ministarstva poljoprivrede, ribarstva i šumarstva za izgradnju fontane u centru mjesta, što je ponukalo vijećnika i potpredsjednika Vijeća Koštarića na pitanje načelniku smatra li Vijeće neozbiljnim na što je odgovoreno kako su za prvog čovjeka Općine u nekim situacijama neozbiljni.

Jednoglasno su usvojene sve točke dnevnog reda vezane uz rebalans i polugodišnje izvršenje proračuna Dječjeg vrtića Vrapčić Šenkovec koje je obrazlagala njegova ravnateljica Melita Pergar. Živa se rasprava povela o koeficijentima za obračun plaća, posebno za radno mjesto kuhara na koje je nakon dugog traženja adekvatne osobe zaposlen Dražen Polak, koji je ujedno i član Vijeća.

Neki su vijećnici rekli da se ne protive koeficijentu za to radno mjesto, koji je na kraju i jednoglasno usvojen unatoč prijedlogu načelnika Meglića za njegovim smanjenjem, ali su problematizirali zbog čega to nije napravljeno ranije kada su u pitanju bile odgojiteljice.

Budući da je dosadašnji pročelnik Vranović bio i predsjednik Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Vrapčić Šenkovec, tu će dužnost ubuduće obnašati Alen Lajtman, a Jurica Koštarić privremeno je imenovan za novog člana Upravnog vijeća.

Na sličan su način prihvaćene i točke dnevnog reda vezane uz rebalans proračuna i njegovo polugodišnje izvršenje u Knjižnici i čitaonici Šenkovec što je obrazložila ravnateljica Božica Mezga.

Pri kraju sjednice načelnik Meglić, koji je podnio i izvješće o radu u prvom polugodištu, obavijestio je članove Vijeća kako su na natječaj za rekonstrukciju kvarta Prvomajska pristigle valjane prijave tvrtki Pavlic u iznosu od 552.971,50 s PDV-om i Tegra u iznosu od 580.389,24 eura s PDV-om. Očekuje da će do 20. listopada biti odabran izvođač radova, a najavio je da će krajem ovog mjeseca biti proveden i tehnički pregled radova na Dječjem vrtiću. Također očekuje da će u kratkom vremenu biti izabran novi pročelnik JUO. Izvijestio je i da se na računu Općine Šenkovec trenutno nalazi 512.085,76 eura.