U utorak 28. svibnja 2024. godine, u Centru održivog razvoja Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, održan je četvrti, ujedno i posljednji panel “Doživi turističke priče s temom „Marketing turističke destinacije” u partnerstvu s Turističkom zajednicom Međimurske županije i Turističkom zajednicom Varaždinske županije. Panel su organizirale studentice 3. godine Menadžmenta turizma i sporta, smjer Menadžment turizma: Dorotea Đuroković, Veronika Kučera, Madlen Sabađija, Ivana Plantak, Lucija Hiržin, Ana-Marija Mavrek, Edina Rojc i Sabina Milak.
Gosti četvrtog panela bili su Ivan Arambašić, partner u DCT agenciji i Saša Vugrinec, vlasnik i direktor Scribo PR agencije. Panelisti su podijelili svoje iskustvo u marketingu u turizmu i destinacijskom marketingu, kroz primjere projekata na kojima su do sad imali priliku raditi.
Ivan Arambašić istaknuo je ključne izazove s kojima se susreo tijekom kreiranja sustava eVisitor te ispričao svoje iskustvo na projektu izrade komunikacijske strategije Slovenije na tržištu Kine. Također, ispričao je kako njegov tim dobiva inspiraciju za kreiranje zanimljivih komunikacijskih poruka, poput: „Gdje je Grga našao čvarak“ ili „Rijetke ptice lete na istok“. Saša Vugrinec je ispričao svoje iskustvo s početka karijere u Termama Sveti Martin gdje se po prvi puta susreo s radom na destinacijskom marketingu te objasnio kako je kao vlasnik kuće za odmor „Sukha Vacation House“ u Grabrovniku, razvio koncept mindfullnessa kojem je cilj povezati goste s prirodom.
Da bi panel bio atraktivniji, sretni dobitnici u publici imali su priliku osvojiti poklone iznenađenja pokrovitelja panela. Nakon panela, sudionici su imali priliku degustirati hranu i pića lokalnih OPG-ova i proizvođača hrane i pića iz Međimurske i Varaždinske županije.
Svim sudionicima, pokroviteljima i gostima zahvaljujemo na zanimljivoj večeri punoj priča iz svijeta marketinga u turizmu.