Od predavača Dina Oreškog naučite kako digitalna transformacija ubrzava prodajne procese

Autor: Foto/Video:
- Advertisement -

Digitalna transformacija često je izazovna, složena i nerazumljiva malim poduzećima, no može se svesti na dva ključna elementa – interne procese i kupce. Otkako su tražilice (Google) i društvene mreže (Facebook) postali dio svakodnevice svakog kupca, organizacije prolaze kroz temeljite promjene. Koronavirus dodatno je ubrzao taj proces. Međutim, mnogi se nisu prilagodili. Tržite je nemilosrdno i ne prašta propuste, a konkurencija je digitalizirana.

Kako je digitalna transformacija utjecala na prodajne i marketinške aktivnosti te koje koristi uvođenjem digitalnih alata u poslovanje imaju mala i srednja poduzeća, možete saznati na besplatnoj informativnoj radionici: KAKO JE DIGITALNA TRANSFORMACIJA UBRZALA PRODAJNE PROCESE? koja će se održati u petak, 25. lipnja 2021.g., s početkom u 18 sati u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM), na adresi Bana Josipa Jelačića 22/b Čakovec.

PROGRAM RADIONICE

Definiranje ponuda i UVP-a (Unique Value Proposition)
Komercijalna organizacijska struktura i ključna područja za usklađivanje
Uloga prodaje i marketinga u ekonomiji kojom upravljaju kupci
Suvremeni marketing i prodaja – koncepti i prilagodbe
Usklađivanje prodaje i marketinga – za strategiju održivog rasta
Neophodni digitalni alati Kolaboracijski alatiCRMMarketing i Sales pipelineLead scoring modeliEmail automatizacije
Generiranje novih potencijalnih klijenata – planirajte i izvršite svoje digitalne kampanje

CILJNA SKUPINA

Ciljna skupina informativne radionice su poduzetnici, zaposlenici u marketingu i IT-u te svi koje zanima digitalna transformacija, marketing i prodaja.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog obrasca. Prijave na radionicu zaprimaju se do popunjenja mjesta, a najkasnije do 24. lipnja 2021. godine.

PREDAVAČ

Dino Oreški je u svijetu eCommercea i Digitalnog marketinga već 16 godina. Svoju je karijeru započeo 2005. godine, kad je bio zadužen najprije za Neckermannov, a potom i Quelleov web shop, u to vrijeme dva najveća web shopa u Hrvatskoj. Nakon više godina iskustva raznih digitalnih i eCommerce funkcija, Dino je danas konzultant za digitalni marketing, tajnik Udruge eCommerce Hrvatska te direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u nezavisnoj agencijskoj grupi Pro media.

Radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).

- Oglas -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još