MAGMA: VODEĆI DISTRIBUTER PIĆA ZA UGOSTITELJSTVO I MALOPRODAJU

Od ića do pića: Magma proslavila 30 godina uspješnog poslovanja!

Autor: Magma Foto/Video: Magma
- Advertisement -

Magma, vodeći distributer u ugostiteljstvu i maloprodaji Sjeverozapadne Hrvatske ovog je vikenda proslavio 30. obljetnicu poslovanja. Svečanu proslavu za goste među kojima su bili njihovi brojni kupci, dobavljači i zaposlenici organizirali su u ugodnom ambijentu Dravskog kupališta uz vatromet i nastupe tamburaša, Šidskih trubača i stand up komičara Marine Orsag i Igora Drlja.

Okupljene goste pozdravila je direktorica Magme Ivana Repalust koja je zahvalila svima na podršci i vjernosti koju pružaju od početka poslovanja do danas.

– Vjerujem da smo danas svi i dalje ovdje zato što smo zajedno djelovali i koračali poduzetničkim vodama u kojima su međusobno poštovanje i podržavanje jedina garancija uspjeha – istaknula je.
Magma je osnovana 1991. godine, a poslovanje je započela veleprodajom cigareta i kave. Uskoro postaju vodeći distributer pića u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske, ali i šire. U distributivnim centrima u Varaždinu, Koprivnici i Krapinskim Toplicama te trgovinama na devet lokacija: u Varaždinu, Koprivnici, Križevcima, Đurđevcu, Bjelovaru, Ludbregu, Novom Marofu, Zlataru i Čakovcu svoje su poslovanje proširili na sedam županija.

Nedavno su predstavili svoj novi vizualni identitet čiji je središnji element loga stilizirana čaša vina kao simbol druženja, slavlja i nezaboravnih trenutaka koju pružaju kupcima. Sloganom “Od ića do pića” željeli su istaknuti širinu njihove ponude jer, iako su najprepoznatljivi po ponudi pića, nude i širok asortiman prehrane i drugih proizvoda.

Njihova tvrtka zapošljava 107 ljudi te prate porast životnih troškova redovitim dizanjem plaća, isplatom naknada i stimulacija. Tijekom ljeta zapošljavaju i studente, a stalno su u potrazi za prodavačima i djelatnicima u skladištu i na dostavi robe.

Magma je okrenuta budućnosti, a planovi su brojni – od očuvanja stabilnosti poslovanja, održavanja postojeće pozicije na tržištu i jačanja na područjima gdje nisu dominantni do širenja ponude, kao i povećanja broja zaposlenih i njihovih primanja.

Na redu je preuređenje i usklađivanje svih shopova s novim vizualnim identitetom, a u planu je i izgradnja novih poslovno-stambenih objekata, prije svega u Varaždinu te rekonstrukcija veleprodajnih centara u skladu s niskoenergetskim zahtjevima. Tu je i obnova voznog parka, uvođenje novih tehnologija i digitalizacija poslovanja.

Podrška lokalnim proizvođačima

Magma se ističe suradnjom s međimurskim vinarima, ali i ponudom vina s varaždinskog, zagorskog i koprivničkog područja, čime podržavaju lokalne proizvođače. Međimurska craft piva se također nalaze u ponudi, kao i brojna druga.

Ponuda i asortiman prehrane, potrošnog materijala, personaliziranih poklona

Magma neprestano proširuje asortiman prehrane i asortiman sredstava za čišćenje, papirne galanterije, čaša i ostalog potrošnog materijala. Nude i personalizirane poklone, a prateći trendove i zahtjeve tržišta uveli su i najam opreme za razne proslave poput frižidera, suncobrana, stolova….

Sve informacije o Magma proizvodima, poslovanju i poslovnicama potražite na njihovim službenim stranicama www.magma-vz.hr.

- Advertisement -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još