Na službenoj Facebook stranici Županijske bolnice Čakovec objavljena je zanimljiva molba pacijentima.
– Bolnica ima jasni razrađen način podnošenja pritužbi i potom odgovora na iste. To nikako nisu poruke na privatne messengere, vibere ili sms poruke – stoji u objavi.
Također, objavljene su i detaljnije upute:
‘Poštovani pacijenti,
Županijskoj bolnici Čakovec cilj je zadobivanje povjerenja korisnika i osiguranje njihovog zadovoljstva sa našim prijateljskim odnosom i vrhunskom kvalitetom usluge. Tijekom Vašeg boravka u našoj Bolnici nastojati ćemo Vam dati sve potrebne informacije vezane za Vaše liječenje, kao i informacije o Vašim pravima i obvezama iz zdravstvenog osiguranja. Ponekad, unatoč svim našim naporima, postoje trenutci nezadovoljstva.
Sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti svaka osoba ima pravo neposredno ili pisanim putem zatražiti zaštitu svojih prava s obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja mu se pruža. Ukoliko ipak niste zadovoljni kvalitetom naše usluge, imate pravo uputiti prigovor ili pritužbu…,’ napisali su.