Na Facebook grupi „Čakovčanci i Čakovčanke“ povela se rasprava o nevjerojatnim cijenama pudinga sa šlagom na primjeru trgovine Kaufland. Pritom, kritike su kako su takvi pudinzi jeftiniji u Sloveniji, Austriji ili Njemačkoj. Nije nam cilj kritizirati niti jednu trgovinu posebno, jer Kaufland nije izuzetak po tom pitanju, povišenje cijene kod nas uzele su maha u gotovo svim trgovina, kao što ni cijene pudinga sa šlagom nisu jedine koje nerviraju mještane Međimurja i Hrvatske, one su samo simbol sveopćeg poskupljenja i nezadovoljstva.
Ispod posta o nevjerojatnoj cijeni pudinga sa šlagom od vanilije ili čokolade od 200 grama, koji košta 0,86 eura (6,49 kuna), a uz cijenu piše „Diskontno niska cijena!“, nanizali su se svakakvi komentari, izdvajamo samo neke od njih:
– I to je diskontno niska cijena?! Bili su po 1,99 kn. Užas!

– Isti takav v Njemačkoj u Aldiju, Lidlu i Kauflandu košta 25 centi.
– Mislim da bi mi svi potrošači malo mogli stisnuti te lance, ne kupovati. Nek’ im propada roba. Samo najnužnije… Jedno je kriza, jedno je recesija, ali pravljenje naroda idiotima, to im ne mora proći.
– Idemo u Sloveniju u šoping i točka.
– Kod nas su direktori i ostali menadžeri trgovačkih lanaca NAŠI LJUDI, pa “znadu” da se kod nas cijene mogu dizati kako hoće, ustvari, što više to bolje! Na taj način pokazuju svoju lojalnost stranim vlasnicima koji ih za to nagrađuju, za naše prilike, relativno visokim plaćama!
– BOJKOT, prestanimo biti ovce i idioti. Mali dućani, samo najpotrebnije!

Kontaktirali smo trgovinu koja se eto našla na meti kritičara – kupaca, Kaufland, kako bi umirili strasti nezadovoljnog puka i pitali u čemu je stvar – zašto su cijene njihovih pudinga, koji bi, kao i svi proizvodi vlastite robne marke nekog trgovačkog lanca, trebali biti povoljniji, uopće takve i toliko više od sličnih proizvoda u drugim državama EU. Iz Kauflanda su odgovorili:
– Cijene proizvoda ovise između ostalog o kretanju cijena sirovina, različitim zakonskim okvirima i porezima u zemljama, no Kaufland se uvijek trudi rasteretiti kućne budžete svojih kupaca te im omogućuje velik izbor, što povoljnije cijene i najbolji mogući omjer cijene i kvalitete.
Napokon, lako za puding, jer, kako je jedan član grupe napisao:
– Tko veli da to morate kupiti? Skuhate si doma puding i problem riješen. Jeftiniji i puno bolji!
No, što je s ostalim namirnicama, od čega će hranu kupovati oni kojima se plaće nisu ni malo povisile, a cijene stalno idu gore?!