Bilo ih je lijepo slušati kako su učenici: Mateja Drk(6.r.),Mura Kanižaj (6.r), Fabijan Krznar(6.r) i Tna Novak(6.r), a vođeni njihovim mentoricama Silvijom Micek, učiteljicom informatike i savjetnicom i Lidijom Hertarić, učiteljicom razredne nastave, iznosili kulturnu baštinu i kulturne vrijednosti svojih Belice i Gardinovca s ciljem razvoja zavičajnog identiteta i turističke promocije oba mjesta potičući kreativnost, inovativnosti i izradu promotivnih materijala čime bi se aktivno uključili u život lokalne zajednice koja im je spremna pružiti suradničku ruku.
I sam naziv teme govori o problemu „buđenja“ Belice za što je bilo potrebno sustavno istraživali, dokumentirati i oblikovati plan rješavanja problema u više koraka. Učenici su rekli:- Sve koje smo zamolili za pomoć aktivno su se uključili u realizaciju projekta skupljajući potrebne materijale te pomažući u organizaciji i ostvarivanju različitih aktivnosti. Pojedinci i udruge spremno su s nama podijelili svoja znanja. Učenici naše škole šetali su Belicom i Gardinovcem i tražili najljepše mjesto koje bi predstavili turistima. Ponosni smo na naš kraj, ali i na naše i uratke koje smo predstaviti. Malo selo u srcu Međimurja ima što za ponuditi, a mi smo mali kamenčić u tom velikom mozaiku za čije ostvarenje smo trebali široku i sveobuhvatnu pomoć – rekli su i dodali kako su počeli anketom među učenicima, roditeljima i mještanima kako bi osmislili plan djelovanja, a uključivao je različite i zahtjevne aktivnosti.

Što ih je na to ponukalo ?
Prošle su školske godine u sklopu Erasmus plus projekta dva puta ugostili učenike iz različitih europskih zemalja. Dio mobilnosti je bio i upoznavanje gostiju s nnjihovim mjestom. Općinu Belica čine dva naselja Belica i Gardinovec. Gosti bili oduševljeni mjestom, simpatičnim mještanima i osjećali su se odlično u njihovoj sredini. Odlazeći iz Belice svojim kućama gotovo svi su pričali kako bi se voljeli ponovo vratiti u Belicu sa svojim roditeljima. -To nas je potaknulo na razmišljanje, ali nam dalo i ideju za projekt.
Kako to da naše mjesto nije na turističkoj ponudi koje se nude u agencijama ili učenicima trećeg razreda u sklopu izvanučioničke nastave „Kroz Međimurje“? Shvatili smo da ni mi nismo bili svjesni u kako zanimljivom mjestu živimo koje može toliko toga ponuditi. Po odgovore na postavljena pitanja uputili smo se općinskom načelniku Zvonimiru Taradiju koji je bio oduševljen našom idejom projekta, dao nam podršku i ispričao vrlo zanimljive priče o Belici i Gardinovcu. Zajedno smo došli do zaključka kako bi bilo izazovno napraviti turističku ponudu za posjet Belici i Gardinovcu – rekli su oduševljeno i dodali: – Prva asocijacija na Belicu je svakako krumpir i po tome je naše mjesto poznato nadaleko. U selu imamo i spomenik krumpiru te smo došli na ideju da krenemo od krumpira kreirati našu priču o turizmu. Kada nam je načelnik spomenuo da se uskoro kreće u izgradnju Muzeja krumpira u blizini naše škole, znali smo da smo na pravom putu.
Naše selo ima puno potencijala, prirodnih ljepota, radišne ljude, ali ljudi bi se trebali probuditi i razvijati te potencijale kako bi Belica napokon postala zanimljiva turistička atrakcija. Stoga krećemo u avanturu Dobro jutro, Belica!- rekli su dodavši kako glede toga imaju sveobuhvatni plan djelovanja koji su prezentirali oduševljenom Stručnom povjerenstvu smotre sa mogućim rješenjem problema u kojem stoji: „Kao najbolji pristup rješavanju problema odabrali smo niz aktivnosti za učenike uz pomoć naših učitelja i stručnjaka. Učenici su pokazali da su vrlo motivirani i znatiželjni za sudjelovanje u projektu. Velik dio aktivnosti odradili smo na satovima informatike gdje smo kreirali letke i razglednice i na taj način pokazali što smo naučili. Također smo odlučili smisliti slogan za našu turističku kampanju. Postavili izazov za učenike petog i šestog razreda, a to je bilo snimiti najdraže mjesto u Belici ili Gardinovcu.

Svaka prava turistička destinacija ima svoj slogan. Učenici naše škole aktivno su se uključili u izradu slogana. Tijekom projekta jačali smo timski rad, učenici su međusobno surađivali i uvažavali mišljenja drugih učenika i rezultati su bili tu sustavno su istraživali, dokumentirali i oblikovali plan rješavanja problema u više koraka. Sve koje su zamolili za pomoć aktivno su se uključili u realizaciju projekta skupljajući potrebne materijale te pomažući u organizaciji i ostvarivanju različitih aktivnosti. Učenici naše škole šetali su Belicom i Gardinovcem i tražili najljepše mjesto koje bi predstavili turistima. Ponosni smo na naš kraj, a mi i na naše učenike i uratke koje ćemo predstaviti. Malo selo u srcu Međimurja ima što za ponuditi, a mi smo mali kamenčić u tom velikom mozaiku – rekle su u ime učeniku i svoje osobno ime njihove mentorice.