Nakon dva mjeseca kako je obnovljen i rekonstruiran prostrani hol na glavnom ulazu u Županijsku bolnicu Čakovec i pretvoren u recepciju kao u hotelu, ovih je dana potpuno zaživio. Korisnici bolničkih usluga, posjetitelji i bolesnici, više su nego zadovoljni ovime što je učinjeno, a posebno ljubaznošću djelatnica koje rade na informacijskom pultu. Ne samo da daju informacije o lokacijama pojedinih odjela ili ambulanti, nego pacijente kad je to potrebvno i odvedu do njih, ponude čašom vode, bombončićem, popričaju, smjeste ih u fotelje za odmor dok čekaju prijevoz kući…
-Dajemo im sve potrebne informacije i obavijesti, a već i jedan osmijeh ili kraći razgovor dovoljan je da se bolje osjećaju – rekla nam je Melita Tota, koja je, uz Natašu Bočkaj, nedavno ovdje počela raditi.

-S obzirom da se ovo pokazalo kao pun pogodak, Upravno vijeće ŽBČ na čelu s Sonjom Tošić Grlač, odobrilo nam je zapošljavanje i druge djelatnice, tako da naš informacijski pult na Glavnom ulazu u bolnicu radi kroz tjedan od 6 do 21 sat, a subotom od 7 do 14 sati. Uz prijemni pult, veliki prostor osiguran je za odmor posjetitelja s prikladnim garniturama i velikim televizorom. Sve to izgleda kao da smo kod kuće u dnevnom boravku. S druge strane pak je Zid ponosa, na kojem su izloženi novinski isječci i fotografije, kao podsjetnik na sve ono što smo radili i čime se ponosimo te Zid kvalitete sa svim najznačajnim svjetskim nagradama koje smo dobili. Sretni smo što ove prostore sve više koriste naši bolesnici i gosti – kazao je ravnatelj ŽBČ dr. Igor Šegović, koji je, uz pomoćnicu za sestrinstvo Valeriju Korent, osmislio cijeli projekt.

-S obzirom da sve više zdravstvene usluge u našoj bolnici traže i strani radnici u Međimurju, jako je važno što im informcije možemo dati na enegleskom ili njemačkom jeziku – rekla nam je Melita Tota.
Primjer je ovo kakvog rijetko gdje ima!
