Leona i Đuro Ivanović iz Goričana povratnici su iz Njemačke koji su odlučili uzeti stvari u svoje ruke i svu svoju kreativnost i znanje usmjeriti u pokretanje vlastitog posla. Iza priče o „Zmajevom dahu“ stoji Leona, a njihov upečatljiv brand, OPG Ivanović, postaje sve vidljiviji. I to, s razlogom!
-Još smo mladi i maleni, tek na početku. Ipak, dosad se pokazalo da idemo u dobrom smjeru. Proizvodimo malu, no kvalitetnu količinu rakije na starinski način. Najistaknutiji proizvod nam je rakija od kruške „tepke“, to je naša starinska vrsta. Odabrala sam ovu sortu, što će stariji ljudi znati, jer je ona nekad hranila naše ljude. Od nje, radilo se i brašno, sokovi te čajevi, a čula sam i legendu da je Marija Terezija svakom kućanstvu dala jedno sjeme tepke kako bi od toga uzimala namet. Ako se kruška osušila, njezini činovnici bi došli i „tepali te,“ i zato se navodno ova sorta danas tako zove.


Uz rakiju od kruške, Leona u svojoj destileriji proizvodi i medicu, lozu i aroniju, a sve što koristi za pečenje nikad nije bilo tretirano. Ipak, brendu je odlučila dati na vrijednosti i autentičnosti!
-U jednom trenutku pomislila sam, zašto ne bih počela i ukrašavati boce u kojima prodajem naše proizvode? Svaka je boca unikat, jer rukom ne mogu napraviti dvije iste. U proizvodnji sam sama. Ja ga berem, fermentiram i destiliram, samostalno sam napravila imidž brenda, a i sama ga plasiram. Naravno, tu je i moj suprug koji mi je veliko zaleđe.
Postavilo se i pitanje upečatljivog naziva proizvoda, „Zmajev dah.“ O tome nam je naša sugovornica rekla:
-Dugo sam razmišljala kako da nazovem rakiju, a budući da ispod našeg grada leži zmaj, Pozoj, došla sam na ideju da kroz brend ujedinim našu povijest i tradiciju. Odavno su nam još naši stari govoriti da ako nećemo biti dobri, da ćemo produbiti zmaja koji će zamahnuti repom i izazvati potrese, al i da smo mi Međimurci dobri ljudi i da nas on štiti. Tako je nastao „Zmajev dah.“
Unatoč tome što se godinama bavila drugim poslovima, ideja da pokrene svoj brend ležala je u kreativnosti koju je njegovala cijelog života.
-Moja kreativa tek je sad došla do izražaja, u poslu, a dotad je ideja u meni samo sazrijevala. Znala sam svaki detalj brenda. Prvo naše izlaganje bilo je na Renesansnom festivalu u Koprivnici, a onda sam angažirana dalje. Ovo je moje prvo izlaganje na Porcijunkulovu.

