Osim problema radne snage, zadnjih godina sektor turizma ima veliki problem i u pronalasku kadra za middle i high menadžment. U podcastu Homo Turisticus gostovao je mladi menadžer tj. direktor Termi Sveti Martin, Igor Nekić.
“Motiv dolaska gosta kada netko bira nije gdje je najbolja soba ili hotela, nego je ukucao destinaciju koja ga zanima. Mi se moramo boriti na razini destinacije da gosta privučemo. Onda kada odabere destinaciju će birati smještaj koji mu odgovara. I to je ono gdje vidim da se griješi, svi se borim da ističemo da smo najbolji i tako dalje. Svaki hotel po kategorizaciji mora imati sobu, ali na razini destinacije se svi moramo boriti da privučemo gosta, da dođe do nas i onda je na gostu da odabere smještaj po njegovim preferencijama“, ističe Nekić za Turistički news portal.
Inače, Terme Sveti Martin su među prvima krenuli s kratkim lancima opskrbe.
“Preko 70% našeg bife stola je od lokalnih dobavljača i OPG-ova. Pa tako recimo na našem doručku nemamo sokove iz sokomata, nego imamo sokove od OPG Hažić, sirevi su od OPG Krnjak, povrće iz OPG Zeleni Vrt, jaja i med iz OPG Medvede itd… to su sve proizvodi od lokalnih dobavljača, čime smo mi razvojem turizma u Svetom Martinu na Muri potakli i poljoprivrednike, gospodarstvenike i OPG da se šire i rastu zajedno s nama. Tako je prošle godine recimo jedna vlasnica OPG došla na sastanak i pitala: Što da zasadi, što će nam trebati i koje količine, da znam odmah planirati proizvodnju i taj se urod odmah plasira našim gostima na stolove. I tu imamo garanciju kvalitetne, svježe i domaće namirnice“, navodi Nekić.
Dapače, otišli su i korak dalje kroz jedinstveni projekt u Hrvatskoj, ali i šire. Iz Toplica Sveti Martin potiču svoje zaposlenike koji imaju registrirane OPG-ove da prodaju svoje proizvode po tržišnim cijenama upravo hotelu. To je turizam.
Cijeli podcast pogledajte na linku.