UTVRĐENE NEPRAVILNOSTI!?

Gradska plinara Zagreb-Opskrba objavila da je 168 tisuća građana odlučilo ostati njihov kupac, oglasili su se i iz Međimurje plina

Autor: HRT Foto/Video: Neva Zganec/Pixsell Marko Jurinec/Pixsell
- Advertisement -

Nakon što je Gradska plinara Zagreb-Opskrba objavila da je 168 tisuća građana odlučilo ostati njihov kupac, oglasili su se i iz javnog opskrbljivača Međimurje-plina, piše HRT.

Tvrde da su u postupku prelaska utvrdili nepravilnosti koje upućuju na velik broj nevaljanih zahtjeva.

Na provjeru su HERA-i dostavili nekoliko tisuća, prema njihovu mišljenju, nepravilno ispunjenih zahtjeva.

Iz Gradske plinare Zagreb-Opskrba odgovorili su da su krajnja kontrola sami građani, koji odlučuju o opskrbljivaču i nitko ih ne može natjerati na promjenu protivno njihovoj volji. Svaki kupac, tvrde, zna što jest ili nije potpisao.

Vlatko Kottnig, predsjednik Sindikata distribucije plina i plinske tehnike Hrvatske, u emisiji “Studio 4” rekao je kako ga optužbe iznenađuju, ali ponavlja da će se pogreške, koje su se eventualno mogle potkrasti, tek utvrditi.

– Na Međimurje-plinu, odnosno HERA-i, je da to dokaže. Jasno da me to zabrinjava, to bi legitimitet cijelog postupka dovelo u pitanje i izazvalo kaos u primopredaji koja se treba dogoditi. Činjenica je da su građani iskazali interes da ostanu na GPZO-u, a je li to formalno, tehnički, dobro odrađeno, jesu li izostali određeni dokumenti, je li nešto u toj dokumentaciji djelomično napravljeno – to će se tek utvrditi. Ako bi se utvrdilo da su stvarno lažirani neki potpisi ili da su izmišljeni OIB-i, onda to više nije pitanje HERA-e ni HROTE nego institucija koje rade kazneni progon, rekao je Kottnig.

– Ljudi su, a to je nažalost umotvorina gradonačelnika i Holdinga, slikali ugovore i slali na mail pa je prema rezoluciji aparata svašta moguće da se dogodi. Mi smo ukazivali na to i rečeno je da će se to ispraviti, za očekivati je da se takvi dokumenti vraćaju korisnicima i traži drugi dokument, dodao je sindikalist.

Istaknuo je kako se takvom rješenju doskočilo jer se zakasnilo u tržišnu bitku.

– Nije mi jasno da netko tri mjeseca mogućnosti nekog postupka svede na tri-četiri tjedna, nije mi jasno da se netko nije organizirao da u Velikoj Gorici i Zaprešiću uzme ured da se približi građanima, da se po mjesnim odborima organiziraju ili da se od Holdinga uzmu mobilni uredi i da se tako približi ljudima i što više dokumenata dobije na papiru, a ne digitalno, rekao je Kottnig.

Cijeli članak pročitajte klikom ovdje.

- Oglas -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još