OD IGRE DO ZNANJA

FOTO Množenje bez muke: Kako su učenici u Maloj Subotici otkrili čaroliju matematike

Autor: Udruga MIS Foto/Video: Udruga MIS
- Advertisement -

U sklopu projekta ITEO 2.0, koji provodi Udruga Mladi informatički stručnjaci (MIS) s partnerima, održana je posebna radionica pod nazivom “Matematička ekspedicija 100x” u Osnovnoj školi Mala Subotica. Tijekom četiri uzastopna ponedjeljka, 18 učenika 2. razreda otisnulo se na jedinstveno edukativno putovanje kroz svijet brojeva, množenja i dijeljenja – ali na posve drugačiji način.

Cilj radionice bio je pomoći učenicima da usvoje i automatiziraju tablicu množenja i dijeljenja do 100, no bez klasičnog mehaničkog učenja koje mnogim učenicima zadaje muke. Umjesto toga, kroz poticajne igre, interaktivne zadatke i korištenje edukativne tehnologije, učenici su na zabavan i motivirajući način usvajali važna matematička znanja.

Igra, roboti i natjecanje – recept za uspjeh

Radionica je bila pažljivo osmišljena kako bi svakog učenika uključila u proces učenja kroz pokret, istraživanje i timsku suradnju. Značajnu ulogu u radionici imala je upotreba mTiny robota, edukativnih alata koji kroz igru i interaktivne izazove pomažu u razumijevanju brojeva i logike.

Vrhunac programa bio je posljednji dan radionice, koji je bio organiziran kao dinamično natjecanje. Svaki učenik koristio je vlastiti tablet kako bi rješavao niz matematičkih zadataka u stvarnom vremenu. Na centralnom ekranu učionice prikazivale su se sličice trkaćih formula, svaka s imenom i brojem bodova natjecatelja. Svaki točan odgovor podizao je učenikovu formulu prema vrhu ljestvice. Pobjednik je bio onaj tko je najbrže i točno odgovorio na ukupno deset pitanja.

Najbolji su bili…

Iako su sudionici pokazali izniman trud i koncentraciju, posebno su se istaknuli učenici Aria, Greta, Roko, Rajan i Fran, koji su kroz sve izazove zadržali mirnoću, brzinu i preciznost. Ipak, ono što je još važnije, većina učenika je uspješno savladala gradivo te stekla temelj za daljnje matematičko učenje.

Znanje kao avantura – ne kao muka

Voditeljica radionice, učiteljica Jasminka Drabić, posebno ističe koliko je važno da djeca u ovoj dobi matematiku dožive kao nešto zabavno, izazovno i korisno, a ne kao nešto teško ili dosadno. Kombinacija igre, tehnologije i pažljivo osmišljenih zadataka pokazala se kao pun pogodak, jer su djeca uživala u učenju.

Projekt ITEO 2.0 još jednom je pokazao kako se s malo kreativnosti i dobre volje mogu stvarati čudesna obrazovna iskustva. Uz ovakve radionice, učenici ne samo da uče, oni razvijaju i samopouzdanje, digitalne vještine i ljubav prema znanju.

- Oglas -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još