Javnozdravstvena kampanja „Dan CRVENIH HALJINA” pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena, budući da je moždani udar kod žena nedovoljno istražen i nedovoljno liječen.
Cilj kampanje je potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju, prvenstveno o zdravlju srca i krvnih žila, jer je većinu tih bolesti moguće spriječiti zdravim životnim navikama. Kampanja također želi potaknuti stručnjake u zdravstvu da obrate posebnu pozornost na srčani i moždani udar kod žena, zbog njihovih razlika u odnosu na muškarce.

Simbol kampanje je crvena haljina, koja predstavlja univerzalnu sliku žene, a crvena boja simbolizira zdravlje, život i živost, ali i upozorenje.
Djelatnice Dječjeg vrtića Cipelica također su se uključile u obilježavanje „Dana crvenih haljina”, odjenuvši nešto crveno i na taj način pružile podršku ovoj važnoj kampanji.