Prije točno godinu i pol dana u Domu kulture u Selnici, otvoren je Info centar Društva potrošača Međimurja, koji je namijenjen kako mu i naziv govori potrošačima koji ovdje mogu prijaviti nepravde koje su izvukli od strane raznih pružatelja usluga, prodavača, operatera i sličnih ustanova koje su ih oštetili.
Prema riječima voditeljice ureda Gordane Lukić, ured zaprimi oko tisuću pritužbi mjesečno ili ima toliko pregleda na službenom portalu.
– Najviše pritužbi odnosi se na Hrvatsku radio televiziju (HRT) i ljudi kažu kako jedva podnose ovakav program i još ga kao nikakvo moraju redovito plaćati. Zatim je odmah tu T-com s kojim imaju mnogo problema, te razni prodavači roba putem interneta, jer vrlo često ne dobiti robu koju su naručili, a prodavač se u najvećem dijelu više ne javlja, naglašava Lukićeva.
![](https://medjimurski.hr/wp-content/uploads/2023/07/centar5.jpg)
Smatra isto tako Lukićeva kako ljudi još uvijek dovoljno ne koriste usluge centra, te naglašava kako centar ne daje savjete nego upućuje na koga se obratiti u trenutcima nastanka prevare, štete ili nepravde. Jer, dodaje sve usluge centra su besplatne pa tako i besplatni telefon 0800/42-00 , a isto tako i dolaskom u ured svakog radnog dana od 09 do 13 sati.
Ovog trenutka centar provodi projekt Djeca potrošači jer djeca su kategorija koja je sve ugroženija, zato što se sve više uključuju u svijet potrošača i korisnika. Rad centra pomažu razne ustanove pa tako i Općina Selnica, koja je društvu na korištenje dala poslovni prostor.
![](https://medjimurski.hr/wp-content/uploads/2023/07/centar6-600x800.jpg)
![](https://medjimurski.hr/wp-content/uploads/2023/07/centar12.jpg)
![](https://medjimurski.hr/wp-content/uploads/2023/07/centar9.jpg)