Dejan Sobočan poručuje: ‘U pripremi imamo investicijski plan od 30 milijuna kuna’

Autor: Foto/Video:
- Advertisement -

Prošlu godinu u međimurskoj tvrtki Sobočan pamtit će po poteškoćama koje je poslovanju uzrokovala pandemija, ali i kao godinu u kojoj su napravili iskorak i na tržište lansirali svoj proizvod. Njihov mobilni kućni ured movo u kratko vrijeme osvojio je kupce, u prvom redu na njemačkom i austrijskom tržištu, ali i tri prestižne međunarodne nagrade. Za sada je dostupan u šest varijanti, a uskoro će na tržište izaći i sedmi tip mova, optimizirana varijanta nekih od postojećih modela, za koji očekuju da će biti najtraženiji, piše Privredni.hr.

Oko 65 posto prihoda ostvaruju na inozemnom tržištu; tu prednjače Njemačka, Austrija, a potom Nizozemska i skandinavske zemlje. Što se tiče stranih kupaca, glavni im je klijent švicarska grupacija Intersport te Mol Grupa, Crocs Europe i The Athlete’s Foot (TAF). Na domaćem tržištu glavni su im kupci Valamar, Maistra, Grupacija Mol i trgovačka kuća Ribola.

“Planovi su povećati plasman proizvoda na inozemna tržišta i raditi na kvaliteti i procesima. U pripremi imamo investicijski plan od 30 milijuna kuna koje u sljedeće dvije godine mislimo uložiti u proizvodnju”, kaže Dejan Sobočan za Privredni.hr.

Iako su prošle godine imali manje prihode, zapošljavali su nove ljude u IT-ju, marketingu i menadžmentu. Kao i većini drugih poslodavaca, sve im je teže naći radnu snagu jer se manje upisuju tehničke škole.

Cijeli tekst možete pročitati klikom ovdje.

- Oglas -

Podijeli:

Najnovije

Pročitajte još