Kao učiteljica razredne nastave s učenicima od 1. do 4. razreda radila sam 12 godina. Završetkom dopunskog studija, 2002. godine prelazim u predmetnu nastavu. Kao učiteljica matematike 2009. godine podnosim dokumentaciju za napredovanje u struci, ali su mi dokumentaciju vratili jer sam u međuvremenu izabrana za ravnateljicu OŠ Donja Dubrava – započela je Mirjana Ribić svoju priču o stručnom napredovanju u struci i kao ravnateljica OŠ Donja Dubrava. Upornošću, trudom i zalaganjem dobila i službenu potvrdu: postala je ravnatelj mentor. Napredovanje joj je omogućio novi Pravilnik o napredovanju, a sve se odigralo u ožujku nakon što je prikupila svu potrebnu dokumentaciju, a tročlano povjerenstvo izvršilo stručni uvid u njezin rad na sastanku Projektnog tima.
Put do toga nije bio nimalo lak ?
-Kao ravnateljica eksperimentalne škole, s iskustvima i primjerima dobre prakse prenosila sam svoje znanje i diljem Hrvatske, što je prepoznato od kolega, širih krugova u pedagoškoj javnosti. Pozitivnog sam stava i vjerujem da uvijek možemo više i bolje ali zato treba samopuzdanje koje se dobiva usavršavanjem na različitim područjima.

Putovi tog usavršavanja imali su i dodatne korake?
-Zajedno s mentorima British Councila i još 14 ravnatelja bila sam u studijskoj posjeti Škotskoj, a sada, gotovo svakodnevno učim iz razmjene ideja nastalih u radu na virtualnim posjetima engleskim školama. Svojim zalaganjem i entuzijazmom postala sam i Master trener British Concila. Ističem važnost cjeloživotnog učenja jer ja gotovo svakodnevno, pa tako sam i ovaj petak, 28. svibnja, sudjelovala na stručnom skupu istraživačkog projekta HEAD – osnaživanje ravnatelja za inkluzivnu školsku kulturu, u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta „Korak po korak“.
Biti ravnatelj mentor ?
-Najveća i najbolja nagrada za vlastiti rad. Ovom prilikom zahvaljujem najprije svojim djelatnicima na međusobnom pružanju profesionalne podrške te učenicima i roditeljima koji stvaranjem suradničkog ozračja prate moja nastojanja u razvoju škole.