Učenici Osnovne škole Tomaša Goričanca Mala Subotica koji pohađaju dodatnu nastavu iz Povijesti, Geografije, Kemije, izvannastavne aktivnosti Prirodoslovna grupa, Održivi razvoj, Prva pomoć, Građanski odgoj i obrazovanje te sudionici projekta Superštedo proveli su edukativan dan izvan učionice. Dan koji je obogatio njihovo znanje i iskustvo na način da je nadmašio nastavu u učionici. Posjetili su Hrvatsku narodnu banku, Muzej novca Moneterra i Hrvatski crveni križ. Posjet Hrvatskoj narodnoj banci omogućio im je da saznaju više o razvoju bankarstva, novčanoj politici i financijskom sustavu. U sklopu radionice, učenici su imali priliku izrađivati vlastite proračune, što im je pomoglo razumjeti osnovne ekonomske koncepte kao što su štednja, potrošnja i upravljanje novcem. Usvojili su dragocjena znanja koja će im biti korisna u njihovoj budućnosti, jer razumijevanje financijskog sustava postaje sve važnija vještina u suvremenom društvu.

Muzej novca Moneterra pružio im je jedinstvenu priliku da se okušaju u ulozi dizajna novčanica, stvarajući vlastite novčanice s njihovim likovima. Proširili su razumijevanje povijesti novca te njegove uloge u društvu. Na radionici su upoznali povijesni kontekst i umjetnost dizajniranja valuta.

U Hrvatskom crvenom križu su sudjelovali u radionici posvećenoj klimatskim promjenama, gdje su učili o pripremi za krizne situacije. Također, upoznali važnost zaštite osobnih podataka i metoda obrane pokušaja ucjene i iznude. Uz teoretska znanja naučili su i praktične vještine kako reagirati u kriznim situacijama i pravilno upravljati informacijama na internetu.

Važno je istaknuti da ovakvi izleti i aktivnosti izvan učionice omogućuju učenicima aktivno učenje koje je puno vrjednije za njihov svakodnevni život. Kroz interaktivne i praktične zadatke, učenici ne samo da usvajaju nova znanja, već razvijaju i kritičko mišljenje, kreativnost te sposobnost rješavanja životnih problema. Ove aktivnosti omogućuju učenicima da se povežu s realnim svijetom. Takvo učenje motivira ih da postanu aktivni sudionici u društvu. Obzirom na to da živimo u vremenu koje se brzo mijenja, ovakvo obrazovanje postaje ključni faktor u pripremi mladih za izazove budućnosti.