Često bilježimo prigovore na rad Hrvatskih pošta, od kašnjenja pisama do zatvaranja ureda. Nezadovoljan njihovom (plaćenom) uslugom, jutros je Anđelko Crnčec iz Šenkovca uputio otvoreno pismo Hrvatskim poštama. U njemu je u detalje opisao što mu se i kako dogodilo, pa pismo objaljujemo u cjelosti.
“Draga naša Hrvatska pošto! Pozdravljam te i javljam da sam dobro što i tebi želim. Posebno me obradovalo što si mi na kućnu adresu 15. veljače 2023. godine (21. stoljeće) dostavila 18 pisama, od kojih su me posebno obradovala pisma iz siječnja mjeseca (ove godine).
Od tih 18 pisama jedno je otpremljeno 27.01.2023., dva su 30.01.2023., tri 31.01.2023., po jedno 02.02., 03.02., 04.02.203., dva 07.02.2023., jedno 08.02.2023., dva 09.02.2023., jedno 11.02.2023. godine i ono što me posebno ugodno iznenadilo već toga dana dobio sam tri pisma otpremljena 13.02.2023.godine.
Nevjerojatno!
Čini mi se da je za vrijeme u kojemu živimo to što pošta iz Zagreba stiže za brzih 19 dana (i nije to prvi puta) zaista kompletno vrhunska usluga, pogotovo kad je obavlja monopolist kojemu vlast ne dozvoljava konkurenciju. Na stranu to što sinu čestitka za rođendan 02.02. stiže 15.2., što meni račun s valutom 08.02. stiže 15.02. pa moram platiti zatezne kamate, usluga ti je vrhunska, a posljedice nikakve.
Mislim da je Billy the Kid prije dobivao poštu nego mi, a čak i Bik Koji Sjedi. A i sada netko sjedi u tvojoj Upravi i svakako predlažem Nadzornom odboru da zbog tvojeg izuzetnog vođenja, efikasnosti, brzine i ažurnosti za 2022. godinu dobije barem 100.000 eura menadžerske nagrade.
Srdačno te pozdravlja tebi odani (nema kome drugome) korisnik! Anđelko Crnčec, Šenkovec.”, napisao je ljutiti Anđelko na kraju otvorenog pisma.
Možda i njegovo u Zagreb stigne za dvadesetak dana!?