Dvadesetosmogodišnji Denis Horvat iz Čakovca nekadašnji je učenik Srednje škole Čakovec, a danas, gotovo 10 godina kasnije, njezin profesor biologije i kemije. On je mladi perspektivni znanstvenik koji je nakon studija dobio priliku svoj profesionalni razvoj nastaviti upravo u školi koja ga je formirala i odredila njegov akademski put. Danas je njegov cilj, govori nam, popularizirati STEM područja kod mladih učenika.
-Nakon što sam diplomirao na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, otvorila se prilika da se zaposlim u „svojoj“ školi, što sam prihvatio i vratio se u Međimurje. Predajem biologiju i kemiju, moj je osobni cilj popularizirati STEM područja koja su učenicima zahtjevna i koja u početku kod njih bude odbojnost. Koristim svu kreativnost i maštovitost kako bi im kroz eksperimente približio znanje iz biologije, kemije i fizike. Želim podignuti njihovu motivaciju, a da pritom nekako zatomimo odbojnost prema ovim predmetima s kojom često dolaze nakon osnovne škole, rekao je Horvat.

Pričajući nam o primjerima iz nastave, istaknuo je kako je povezivanje gradiva sa svakodnevnim situacijama ključno kako bi učenici naučeno shvatili i na iskustvenoj razini.
– Pokušavam tijekom nastave što uvesti što više pokusa i grupnog rada, ali i apstraktnije pojmove i znanje približiti kroz svakodnevne primjere. Postoji gradivo koje je na taj način nemoguće približiti, no postoji i mnogo mogućnosti kako bi učenici na iskustvenoj razini mogli steći uvid u neko znanje. Primjerice, nedugo smo na kemiji smo učili dokazivanje vodika. Tu se ističe korištenje solne kiseline za čišćenje kupaonice, pogotovo pipa. One imaju aluminijski sloj, a kada on dođe u doticaj s solnom kiselinom, razvije se vodik. Ako on slučajno dođe u kontakt s iskrom, zapalit će se. Također, taj se sloj s godinama korištenja kiseline skida, pojašnjava.
U školi radi već 4 godine, a sam je bio polaznik opće gimnazije.
-Završio sam smjer opće gimnazije, a isprva sam želio studirati povijest i geografiju. Kraj mog srednjoškolskog obrazovanja donio je promjene u mojim željama. Ovdje sam zavolio biologiju i kemiju, i to primarno zbog profesorice Diane Krtanjek, koja je međuvremenu otišla u inozemstvo. Ona me potaknula, a u konačnici sam došao upravo na njezino mjesto, ali i shvatio koliki je utjecaj profesora na učenike, rekao nam je i dodao:
-Rad u školi doista je jedno posebno iskustvo, a moji nekadašnji profesori danas su moji su kolege. S njima sam danas na „ti,“ no i dalje se ponekad teško odvojiti od persiranja osobama prema kojima gajim duboko poštovanje. Imamo blizak odnos i kolegijalan odnos koji je ispunjen solidarnošću koja doista opisuje ovu školu i kolektiv, naveo je za kraj.
